Μετά την αναβάθμιση του αυτοκινήτου σε LPG ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να προβαίνει στον τακτικό έλεγχο και την συντήρηση του συστήματος υγραεριοκίνησης που πάρα πολλές φορές συναρτάται με την σωστή συντήρηση των ηλεκτρικών και μηχανικών μερών του οχήματος. Οπότε η συντήρηση έχει ως εξής:
- Έλεγχος εξωτερικά, για τυχόν φθορές του αυτοκινήτου και έλεγχος σωστής λειτουργίας του κινητήρα, ιδιαιτέρως δε των ηλεκτρικών του μερών όπως μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές αλλά και του κυκλώματος ψύξης. Αν υπάρχει έστω και υποψία κακής λειτουργίας του κινητήρα ,καλό θα είναι να ελέγξουμε συμπίεση και αν χρειάζεται ρύθμιση βαλβίδων να προτρέψουμε τον ιδιοκτήτη να την πραγματοποιήσει. Επίσης αν το κύκλωμα ψύξης έχει σκουριές θα πρέπει να το καθαρίσει.
- Έλεγχος του πνεύμονα ή μειωτήρα όσον αφορά διαρροές αντιψυκτικού ή αερίου. Επίσης τυχόν σκουριές αλλά και ρωγμές σε κάποια σημεία του.
- Έλεγχος εγχυτήρων (μπεκ) αερίου.Τα ηλεκτρονικά μπεκ (hana, kehin, baracuda) σαφώς είναι προτιμότερα από τα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας.
- Έλεγχος του ηλεκτρικού συστήματος (εγκέφαλος, καλωδίωση, αισθητήρας πίεσης), όσον αφορά υγρασίες, διαγνωστική θύρα,δυνατότητες και τεχνικά χαρακτηριστικά.
- Έλεγχος σωλήνων και διακλαδωτήρων στα σημεία εγκατάστασης του συστήματος σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο νόμος και που εξασφαλίζει την ασφάλεια του οχήματος και των επιβατών για τυχόν διαρροές. Εάν είναι αρκετό χρόνο πάνω στο όχημα, μπορεί να παρουσιαστούν φθορές έως και κοψίματα στους σωλήνες,διαβρώσεις στουςδιακλαδωτήρες και διαρροές καυσίμου. Βέβαια λόγω ασφαλιστικών διακόπτεται η ροή του αερίου κάτι που είναι πιο ασφαλές και από την διαρροή βενζίνης.
- Έλεγχος δεξαμενής και πολυβαλβίδας,με εμφανή τα στοιχεία τους ανά πάσα στιγμή (ημερομηνία, έγκριση, λίτρα). Σε ότι αφορά κυλινδρικές δεξαμενές θα πρέπει να προσεχθεί η βάση της και το περικάλυμμά της ώστε να μην σπάσουν σε ενδεχόμενο ακραίο τράνταγμα.
Μεγάλη προσοχή στην ημερομηνία παραγωγής της δεξαμενής αφού στα δέκα χρόνια από την ημερομηνία αυτή,πρέπει να αλλαχθεί. - Έλεγχος πλήρωσης. Η πλήρωση μπορεί να βρίσκεται είτε στον προφυλακτήρα, είτε στο πορτάκι της πλήρωσης βενζίνης, είτε στον κοτσαδόρο, αν υπάρχει.Σε όλες τις περιπτώσεις πρέπει να είναι στηριγμένη με ασφάλεια προβλέποντας και ίσως κάποιες πιο «απότομες» κινήσεις που οφείλονται σε ανθρώπινο παράγοντα κατά την πλήρωση του καυσίμου στο πρατήριο αλλά και σε ένα ενδεχόμενο τρακάρισμα. Επίσης αν υπάρχει ο ενδεδειγμένος αντάπτορας για την πλήρωση στο πορτάκι της βενζίνης.
- Έλεγχος διακόπτη ένδειξης στάθμης και λειτουργίας στο εσωτερικό του οχήματος. Θα πρέπει να είναι ορατός και προσβάσιμος από τον οδηγό, χωρίς να αποσπά την προσοχή του κατά την οδήγηση και να μπορεί εύκολα να ενεργοποίησει και να απενεργοποιήσει την λειτουργία του αυτοκινήτου με υγραέριο.
- Καταγραφή παρατηρήσεων και αλλαγών στο βιβλιάριο εγγυήσεων και περιοδικού ελέγχου αποκλειστικά για το σύστημα υγραεριοκίνησης.

