Σύστημα σχεδιασμένο για κινητήρες DIESEL, με σκοπό την μείωση του κόστους των καυσίμων. Περισσότερη οικονομία επιτυγχάνεται με μερική αντικατάσταση του καυσίμου ντίζελ με LPG / CNG ( έως και 50 % της αντικατάστασης ). Η βαθμονόμηση γίνεται με την μείωση της ισχύος του κινητήρα ντίζελ που προέρχεται από τα καύσιμα ( μείωση της δοσολογίας καυσίμου ντίζελ εξομοιώνοντας την πίεση ψεκασμού καυσίμου ή / και την εξομοίωση της θέσης του πεντάλ γκαζιού ), και στη συνέχεια την πλήρη ανάκτηση δύναμης από τον ψεκασμό της κατάλληλης ποσότητας αερίου .Ο έλεγχος ισχύος του κινητήρα επιτυγχάνεται χάρη στο ενσωματωμένους αλγορίθμους του δυναμόμετρου δρόμου.
- Ενσωματωμένος εξομοιωτής πίεσης καυσίμου Common Rail.
- Αυτόματη συλλογή τιμών knock(πυράκια) του χάρτη ξεχωριστα για Diesel και Diesel με αέριο .
- Το σύστημα διορθώνει αυτόματα μέσω της συλλογής των δονήσεων του κινητήρα και την θερμοκρασία των καυσαερίων.
- Αυτόματη διόρθωση του ψεκασμού αερίου μέσω των τιμών ανοίγματος που συλλέγονται από το TPS,RPM,MAP και τη θερμοκρασία αερίου.
- Αναμονή γραμμης σύνδεσης Can-Bus επικοινωνίας για οχήματα με πρωτόκολλο OBD.
- Το σύστημα μπορεί να ελέγξει μέχρι και 8 εγχυτήρες ταυτόχρονια ή και ξεχωριστά.
- Προστασία από υπερστροφία,πολύ υψηλές θεμοκρασίες καυσαερίων,ανεξέλεγκτη λειτουργία με πυράκια κατάτην διάρκεια της καύσης.
- Δυνατότητα μέτρησης ιπποδύναμης και ροπής του κινητήρα χωρίς την χρήση δυναμόμετρου σασί.
- Ενσωματωμένος καταγραφέας γεγονότων με δυνατότητα χρήσης ρολογιού πραγματικού χρόνου.